1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 594776

Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Dream Team: Jag förstår inte varför man ska buropa över huvudtaget, vad fan blir det för bättre? SSK´s klack kan fokusera på att stödja dem i underläge inte bara i överläge, som en motgångssupporter.

I E.ON Arena har jag inte hört många burop (om änns nåt).
Det är bara att köra "Vi skall kämpa för att vinna, kom igen vårt timrågäng!".

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.