1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 595473

Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Pappin27: Mig veterligen är det ett hett debattämne på SSK's forum. Sist jag var i Scaniarinken var hemmaklacken placerad vid dagens sektion C. Idag när jag entrade Scaniarinken stod den tystlåtna skaran Södertäljefans på sektion L beläget diagonalt över rinken. Bortastå är kvar på samma ställe men betydligt mindre än tidigare.

Gissar att SSK inte räknar med slutspel eftersom det inte finns plats för ens en busslast bortasupportrar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.