1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 595971

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Bragd-Birger: Det där är ju en symbol för det mindervärdighetskomplex som totalt dominerat Modo-fansens handlingsschema de senaste åren. Uppriktigt så tycker jag att den fyller sin funktion på ett för dom tillfredsställande sätt. Själva kan vi skratta åt eländet.
Ger mig attan på att den med störst komplex "Poffa" ligger bakom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.