Det har väll för fan samma betydelse, det är ju hockey och det är ju inte kvinnligt att spela hockey, det är ju det du sitter och säger, alla kan väll läsa !
Bara för att Timrå är et ES lag ska dom inte sattsa på dam/tjejhockey ? Tycker det låter j*vligt sjukt. Om Timrå vore ett lag i Div 1 så vore det helt annorlunda, det påstår du i stort sätt också !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bara för att Timrå är et ES lag ska dom inte sattsa på dam/tjejhockey ? Tycker det låter j*vligt sjukt.
Om Timrå vore ett lag i Div 1 så vore det helt annorlunda, det påstår du i stort sätt också !