Timrå IK har tveklöst dom dyraste biljetterna inklusive sittplats, dessutom en av de sämsta Sittplatserna, bänkarna. Nu handlar det om Hockeylaget då spelar inte arena nån roll? men den ska väl byggas om så som så många andra arenor. Ska man få in lite pengar så måste man ta betalt för att få det att gå runt. dessutom tycker väl de flesta Supportrarna om att stå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
dessutom en av de sämsta Sittplatserna, bänkarna. Nu handlar det
om Hockeylaget då spelar inte arena nån roll? men den ska väl byggas om så som så många andra arenor. Ska man få in lite pengar så måste man ta betalt för att få det att gå runt. dessutom
tycker väl de flesta Supportrarna om att stå.