thobbe: Jag spelar inte hockey för att det är för långt till Nolby, om jag skulle ha börjat spela hockey skulle jag gjort det för ett år sen då vi var och försökte få Timrå IK att starta ett lag..
Just nu duger Supporterlaget, men det är ju inte kvinnligt att spela hockey, enligt vissa.. så det är väll bäst att man bara står på sidan om kanske, hoppas det ordnas en ny tränare till nästa match, och att man får vara med då också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Just nu duger Supporterlaget, men det är ju inte kvinnligt att spela hockey, enligt vissa.. så det är väll bäst att man bara står på sidan om kanske, hoppas det ordnas en ny tränare till nästa match, och att man får vara med då också.