Killar som åker konståkning är det vackraste som finns, det finns inget som är så vacker att kolla på som konståkning.
Att sporta tillhör väll alla själar, och man ska väll inte dela in tjejer och killar i olika katoregier, bara för att det "inte är kvinnligt att spela hockey" Då är det väll så att det inte är manligt att rida, men endå så är det män som ligger högst uppe på världsrankingen. Det är konstigt det där. och endå är det mest killar som kör hästar också, men snart säger du väll att det inte är någon sport, utan ett nöje.
"Kan ingenting få vara heligt?" Så du menar ernie att bara för att det finns tjejer som spelar hockey så blir det inte heligt ? Det var det sjukaste jag någonsin har hört.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att sporta tillhör väll alla själar, och man ska väll inte dela in tjejer och killar i olika katoregier, bara för att det "inte är kvinnligt att spela hockey" Då är det väll så att det inte är manligt att rida, men endå så är det män som ligger högst uppe på världsrankingen. Det är konstigt det där. och endå är det mest killar som kör hästar också, men snart säger du väll att det inte är någon sport, utan ett nöje.
"Kan ingenting få vara heligt?" Så du menar ernie att bara för att det finns tjejer som spelar hockey så blir det inte heligt ? Det var det sjukaste jag någonsin har hört.