1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 59634

Sv: Ljuspunkten
ernie eagle: När toppade vi i supporterderbyt? Det närmaste man kan komma var när vi spelade en man kort i slutet på matchen och jag blev bänkad av Wiklund. I övrigt rullade vi på formationerna matchen igenom.

Apropå konståkning, hur kan det komma sig att vissa hockeyklubbar med jämna mellanrum använder sig av konståkningsträning men det finns ingen konståkare som tränar hockey?
Konståkare är överlägsna hockeyspelare när det gäller balans och koordination.

Förresten, visst spelar Kim Martin med både ett pojklag i Hammarby och ett tjejlag i AIK?

SUNDSVALL HOCKEY - LAGET I STAN!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer