1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 596464

Sv: Ramsa!
Sune: Kan ju vara så att dessa "idioter" tolkar läget så att när man först torskat i fem raka så känns det naturligt att starta en sådan ramsa om att man aldrig ger upp när man åter börjar vinna... Ett annat perspektiv bara. Men jag håller med dig. I akademiska Brynäs så ska man inte köra "bonniga" ramsor som kan feltolkas. Vad är det för fel på: Sassa, brassa pappersmassa, vi vill höra näten rassla? En ramsa född i hjärtat av bruksorten.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.