1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 59660

Sv: Ljuspunkten
Mats Edström mfl: Nu lägger jag locket på tills vidare. Inte så att jag flyr utan snarare så att jag begär "time out" ett tag för att skingra mina tankar och lägga allt krut på laget Timrå IK istället.

Jag har ju fört fram mina åsikter nu och dom som läst GBn ikväll vet vi det här laget min ståndpunkt ifråga när det gäller damhockeyn.

Förstod att det skulle kunna bli debatt om det här men att det skulle riva upp sådana känslostormar som det har gjort kunde jag ändå inte i min vildaste fantasi föreställa mig.

Gjort är gjort och med facit i hand (kanske) jag skulle hållit käft men å andra sidan är det ju också att blunda för sina åsikter.

Ja ja nog snackat!

Go´natt Edström och ha en fortsatt trevlig helg så ses vi väl nån gång - i framtiden!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer