1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 596836

Sv: Händer det nåt?
rupert: Alltså såpass genomtänkt att du inte förstår varför dem inte tog Hirsch istället?
Det föstår iaf inte jag. Hirsch storspelade ju i slutspelet. Spelade dessutom bra i grundserien. Men det dög tydligen inte. Lyckades dem scouta Oksa bättre eller (trots att Hirsch spelat i Timrå)? Har Tarvainen större makt än vi tror? Var Hirsch ondskefull mot lagkamrater? Varför inte Hirsch???!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.