Såg i blaskan att det skall bli ett 3-timmars sammandrag av Sveriges framgångar i OS. Hur fagerlund(inte Richard) får man ihop 3 timmar av svenska framgångar från detta OS?Går väl inte att få ihop ett så långt sammandrag med framgångar ens om man även drar in förra vinter OS-et även man dessutom drar alla tillgängliga repriser från alla möjliga TV-vinklar!!??!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur fagerlund(inte Richard) får man ihop 3 timmar av svenska framgångar från detta OS?Går väl inte att få ihop ett så långt sammandrag med framgångar ens om man även drar in förra vinter OS-et även man dessutom drar alla tillgängliga repriser från alla möjliga TV-vinklar!!??!!