Gick Martin Johansson vidare? Åhå...visste jag faktist inte...minsann... Jaja, men han hade visst sagt att han skulle göra en "Bradbury". Då får man väl säga att Malmökillarna klara sig rätt bra i OS ändå. Martins taktik funkade och inte sjutton va det Kim Johnson:s fel att Sverige åkte ut i hockeyn. Nää...Det va ju Surahammar-Tommy o Piteå-Öhlund bl.a... ;o) Hehe...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Åhå...visste jag faktist inte...minsann...
Jaja, men han hade visst sagt att han skulle göra en "Bradbury".
Då får man väl säga att Malmökillarna klara sig rätt bra i OS ändå.
Martins taktik funkade och inte sjutton va det Kim Johnson:s fel att Sverige åkte ut i hockeyn.
Nää...Det va ju Surahammar-Tommy o Piteå-Öhlund bl.a... ;o)
Hehe...