Självklart är 2400:- rätt mycket pengar...men det går ju trots allt till Timrå IK. Sen förstår jag inte riktigt varför det klagas så på sikten från ståplats...visst kunde den vara bättre,men så uselt som i Kempehallen är det i alla fall inte.
Hemp:Du får väl klättra en bit upp på läktaren då...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen förstår jag inte riktigt varför det klagas så på sikten från ståplats...visst kunde den vara bättre,men så uselt som i Kempehallen är det i alla fall inte.
Hemp:Du får väl klättra en bit upp på läktaren då...