1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 601235

Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann: Menar Du ungefär såhär?

Lill-Kenta Johansson som står i ”Timrå IK”båset,
RESPEKTERAT varde Ditt namn.
Ske Din vilja,
Tillkomme ”Timrå IK’s” fortsatta avancemang,
Så som i allehanda bortarinkar.
Så och på hemmaplan i ”E.ON”-Arena.
Vår dagliga poängskörd giv oss idag,
Och förlåt oss våra missriktade tacklingar,
Så som och vi förlåta de lag som oss för ”hugg å slå” samt ”ryggsäckshockey” utsätter.
Och inled oss icke i ytterligare målvaktsmisstro,
Utan fräls ”Timrå IK’s” försvar samt Oksa ifrån toksnabba kontringsmål.
Ty framgången är Din,
Och Nubbens,
Och LAGMASKINEN i helhet.
I all fröjdig anfallshockey samt Elitserieexistens,

AMEN

(Denna kan ju användas i alla hockeysammanhang antar jag)

Fjärdeplatsen hägrar och jag fortsätter att titta uppåt !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.