1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 602043

Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
orion: Men du tror inte de ligger lite i det som det var snack om i början på sesången då?
Att förlorar vi DIF och Frölunda från elitserien så kommer det mediala intresset för hockeyn att sjunka, och i å med det så blir de mindre pengar till hockeyn. Eftersom allt styr ju i princip från södra Sverige å dessa klubbar kommer från storstads regioner?

Tyvärr tror jag att det kan ligga nått i det som allt annat som skall flytta till Storsa och söderut med motiveringen de finns mest folk där.
Å de flesta som bor i tex Stockholm håller ju på DIF å AIK så därför ville dom ju att eliserien skulle utökas så AIK kunde få en gratis biljett att komma upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.