1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 602274

Sv: Tågresan
Kjell Sandberg: Finns det nåt mer som är klart ang tågresan ? Har kollat igenom trådar några dagar bakåt utan att hitta det jag undrar över..

Hur tar vi oss ifrån Centralen ( där jag gissar att tåget stannar ) till Globen ? Tunnelbana, buss ?? Iof tror jag inte polisen blir så nöjd om vi skulle komma , närmare 300 TIK supportrar via tunnelbana :D
Finns det möjlighet att låsa in prylar på Centralen eller att lämna dem i en ev buss som tar oss vidare mot Globen ??

Är det spikat med avgång fr Timrå 10.59 eller är det ändrat ?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer