Papa Maco: Jag har den sista heta informationen om HH:s virus. Träffade honom i kväll när han på hemvägen från sin svärmor( som också drabbats av virus, men som tack och lov inte hunnit infekterat henne, eller hennes dator) kom in på jobbet för att höra vad som händer på Gb:n.
En trött HH, bara skinn och ben, och med gråten i halsen. Det är visst fler som kan bli låg av "virus".
Tur i oturen att han inte verkat smittat andra. Starkt ändå att ta kontakt med de han "trodde" kunde ha blivit utsatt för skiten! Bra HH!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En trött HH, bara skinn och ben, och med gråten i halsen. Det är visst fler som kan bli låg av "virus".
Tur i oturen att han inte verkat smittat andra. Starkt ändå att ta kontakt med de han "trodde" kunde ha blivit utsatt för skiten!
Bra HH!