TD: Om det vore så väl ändå? Ett arvode på 10%! Det skulle jag definitivt INTE tacka nej till! Men mig veterligen så är det inga pengar inblandad i det här.
Men är klart att om Timrå värvade nån av dom spelare jag rekommenderat och dom gör succé så kunde jag rimligtvis få ett tack! för min "insats".
Det handlar INTE om pengar TD, det handlar om kärlek. En villkorslös kärlek till ett förbaskat härligt lag som visst heter Timrå IK och har röd/vita dräkter...*rysfaktor 5*
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men är klart att om Timrå värvade nån av dom spelare jag rekommenderat och dom gör succé så kunde jag rimligtvis få ett tack! för min "insats".
Det handlar INTE om pengar TD, det handlar om kärlek. En villkorslös kärlek till ett förbaskat härligt lag som visst heter Timrå IK och har röd/vita dräkter...*rysfaktor 5*
TIMRÅ IK - ETT SÄTT ATT LEVA!