ernie eagle: Du skriver att det var ett föruftigt beslut då ingen spelare eller ledare fram till dagens dato denna säsong inte gjort sig förtjänt utav en resa till utlandet. Min fråga till dig: -Är Timråspelarna och andra hockeyspelare människor?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du skriver att det var ett föruftigt beslut då ingen spelare eller ledare fram till dagens dato denna säsong inte gjort sig förtjänt utav en resa till utlandet.
Min fråga till dig: -Är Timråspelarna och andra hockeyspelare människor?