ernie eagle: då var det dags igen. Bendelin som kärring, hur definierar du en kärring? Är det nån som kokar kaffe och snackar skit, är det nån som man myser ner i soffan med på fredagkvällen eller är det nån som vinner OS-brons i ishockey? Ba´undrar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bendelin som kärring, hur definierar du en kärring? Är det nån som
kokar kaffe och snackar skit, är det nån som man myser ner i
soffan med på fredagkvällen eller är det nån som vinner OS-brons i
ishockey?
Ba´undrar!