ernie eagle: När Rikard Fagerlund, eller har han kärringstavning, "Richard" skrek på Aftonbladets löpsedel: "Tommy Sandlin är en kärring" tog jag slutgiltig ställning i kärringfrågan. Tommy Sandlin är en hjälte, Fagerlund är en bilhandlare, (Bilhandlare, ett bättre skällsord än kärring om man tänker efter!) Jag vet ju att det var Wallbergs ord, men dumt är dumt! Och hon jag myser med i fredagssoffan är min kärring, för oss långt över fyrtio betyder det nog "Hon som kan stå i båset och ryta åt ett hockeylag så att dom vänder ett 2-5 underläge till seger" Sen tänker jag inte vara förbannad på dej, vi håller ju på samma lag, fast möjligen inte på samma symbol, "pine-earnie"???
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Richard" skrek på Aftonbladets löpsedel: "Tommy Sandlin är en
kärring" tog jag slutgiltig ställning i kärringfrågan. Tommy Sandlin
är en hjälte, Fagerlund är en bilhandlare, (Bilhandlare, ett bättre
skällsord än kärring om man tänker efter!)
Jag vet ju att det var Wallbergs ord, men dumt är dumt!
Och hon jag myser med i fredagssoffan är min kärring, för oss
långt över fyrtio betyder det nog "Hon som kan stå i båset och ryta
åt ett hockeylag så att dom vänder ett 2-5 underläge till seger"
Sen tänker jag inte vara förbannad på dej, vi håller ju på samma
lag, fast möjligen inte på samma symbol, "pine-earnie"???