1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 60600

Sv: Elitserien eller Allsvenskan?
caspar från nudådalen:
Klart att man blir skrämd efter denna säsong som vi har haft i Timrå IK. Brrr jag ryser redan för vad som komma skall, och Leksand känner nog inte så stor press från detta Dalauppror som varit i farten ett tag nu ! Känns inte som det är någon som kräver att Leksand ska klara detta !

Blir iaf som jag förutspått då att Leksand kliver in med ett otroligt stort favoritskap och ska inte kunna misslyckas att ta steget upp i ES:n igen ! Dom lär väl leka hem kvalserien med detta lag, och det med lätthet då, för dom är ju ett så pass mycket bättre hockeylag än Timrå och alla de övriga lagen !

Den som lever får se och väl mött i kvalserien !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer