Visst har Leksand ett stort tryck på sig att komma upp, men eftersom vi redan är nere i skiten har vi egentligen inget att förlora, medan ni och AIK kan förlora en elitserieplats. Vi siktar uppåt medan ni riskerar att rasa neråt. Kommer vi inte upp iår så gör vi det nästa säsong, vi är jävligt envisa här runt Siljan. Favorittrycket kan du aldrig lasta över på någon annan än elitserielagen, då ni spelar i en högre division. för vi är inget elitlag, men vi är jävligt bra ändå. Så favorittrycket får ni bära oavsett om ni vill eller inte.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst har Leksand ett stort tryck på sig att komma upp, men eftersom vi redan är nere i skiten har vi egentligen inget att förlora, medan ni och AIK kan förlora en elitserieplats. Vi siktar uppåt medan ni riskerar att rasa neråt. Kommer vi inte upp iår så gör vi det nästa säsong, vi är jävligt envisa här runt Siljan. Favorittrycket kan du aldrig lasta över på någon annan än elitserielagen, då ni spelar i en högre division. för vi är inget elitlag, men vi är jävligt bra ändå. Så favorittrycket får ni bära oavsett om ni vill eller inte.