1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 60619

Sv: Elitserien eller Allsvenskan?
caspar
När medierna gång efter annan säger att i år ska bara LIF gå upp.
Klart att man då kommer att få bära ett av favorit trycken. Som så
många gånger förr har dom en jäkla förmåga att kunna favorisera
många vilket inte minst OSis bevisar. Hur gick det för många av dessa medalj kandidater. Klart att man kan säga att dom i den närmsta omgivningen är envisa och stöttar hur det än går. Men spelarna lär nog suga åt sig av allt som skrivs och sägs i alla dess
media former.
Likväl som TIK spelarna får sitt.
TIK fansen vet dessutom hur det är att ramla ur och att det kan ta åtskilligt många fler år att ta sig tillbaks en ett år.
Den envisheten har vi TIK fans om att stötta i tid.
Så väl mött i kvalserien!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer