Självklart är Lennart "Lill-Strimma" Svedberg störst. Se bara vems tröja som hissats upp i taket! Jag ville bara visa att det funnits fler TIK profiler, en namnorgie av dessa legender, visa att klubben har en fantastisk historia. Hockeykultur. Och inte var varken Tåget eller Olle Åhman glömda. Varje tid har haft sina stjärnor och sina slitvargar. Men visst väcker alla namn en del härliga hockeyminnen.
Det skulle vara kul om någon skrev mer om hur det var på 50-talet och tidigare! Fler ögonvittnesskildringar från 60-talet vore också intressanta!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det skulle vara kul om någon skrev mer om hur det var på 50-talet och tidigare! Fler ögonvittnesskildringar från 60-talet vore också intressanta!