1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 611142

Sv: Building the perfect beast

Tycho:

Personligen är jag rätt nöjd med Pavlikovsky så här långt. Svartvadet är ohotad förstacenter, Svarten skulle gå in i vilket ES-lag som helst. Pavlikovsky är dock en bra andrecenter, han har gjort 9 poäng och har plusstatistik i +/-. Dessutom så jobbar han otroligt bra. Inför säsongen var jag rädd för att han skulle bli loj och ointresserad om det gick tungt för laget, men han har faktiskt jobbat stenhårt även de gånger laget spelat värdelöst.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...