Oraklet: Nej, det är en sak att bara ge ut tillstånden, men varför inte ta tillfället i akt? Jag skulle gissa på att möjligheten att få se premiären skulle locka ett par tusen åtminstonde. Varför då inte arrangera det hela tillsammans med HV? Det är bara att se till att det framgår under sändningen vem som "sponsrar" det hela. Det sitter ju trots allt ett par tusen potentiella abbonnenter på läktaren... Det blir ju hygglig Goodwill om inte annat. Nu blir det ju motsatt effekt.
DJ Hemp: Fast någon sundsvallsbo blir jag nog aldrig. Jag är alldeles för hemkär...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej, det är en sak att bara ge ut tillstånden, men varför inte ta tillfället i akt? Jag skulle gissa på att möjligheten att få se premiären skulle locka ett par tusen åtminstonde. Varför då inte arrangera det hela tillsammans med HV? Det är bara att se till att det framgår under sändningen vem som "sponsrar" det hela. Det sitter ju trots allt ett par tusen potentiella abbonnenter på läktaren... Det blir ju hygglig Goodwill om inte annat. Nu blir det ju motsatt effekt.
DJ Hemp:
Fast någon sundsvallsbo blir jag nog aldrig. Jag är alldeles för hemkär...