Nej, det finns väl ingen anledning! Sundsvall är en dekadent industristad i svår misär... Jag avskyr blotta tanken på att jag åter bor här, den enda anledningen är mina nära och kära... Min ångest är svår, jag dränker den i gospel och droger...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej, det finns väl ingen anledning! Sundsvall är en dekadent industristad i svår misär... Jag avskyr blotta tanken på att jag åter bor här, den enda anledningen är mina nära och kära... Min ångest är svår, jag dränker den i gospel och droger...