En läktarflagga som fyllde en hel sektion (nästan) och 5 tappra Hardcore Fanz + ca 5 08´or fick tyst på Gnaget klacken när de skrek Hata Timrå och vi replikerade med Älska Gnaget =)
Poliseskorten var fräck men ganska överskattad... alla vet ju att Black army inte finns inom hockey och att Gnaget klacken inkl. Gnaget Ultra till stor del består av uppkäftiga 15 åringar som vill vara tuffa =)
Det ensa tuffa jag hörde i Globen igår var Adam Alsing visa pattarna då han satt några sektioner bortanför TIK "klacken" =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En läktarflagga som fyllde en hel sektion (nästan) och 5 tappra Hardcore Fanz + ca 5 08´or fick tyst på Gnaget klacken när de skrek Hata Timrå och vi replikerade med Älska Gnaget =)
Poliseskorten var fräck men ganska överskattad... alla vet ju att Black army inte finns inom hockey och att Gnaget klacken inkl. Gnaget Ultra till stor del består av uppkäftiga 15 åringar som vill vara tuffa =)
Det ensa tuffa jag hörde i Globen igår var Adam Alsing visa pattarna då han satt några sektioner bortanför TIK "klacken" =)