1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 615914

Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
gud: Låt alla säga vad de vill. Negativa eller positiva saker. Detta forum verkar vara för de som har interna skämt med varandra och diskuterar massor av annat än Timrå. Så när någon kritiserar Timrå får de stå ut med massor av skit. Man får inte säga att Timrå saknar målskyttar, målvakterna är inte stabila m.m. Vad skall alla säga för att det skall vara ok här? Att Timrå är bra i år? Konstruktiv kritik är alltid bra men vad kan man säga om denna säsong som är konstruktivt? Átt man tycker olika tycker jag gör ett forum roligt och levande, inte massa ja sägare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer