1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 617210

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
rupert + alla Tikare: Ikväll ska det skrikas och väsnas på läktarna även om det så blir 0-1 tidigt... (förbjudet). hoppas att Kenta spelar låten "your pain is mine" med lackarme före matchen, då kommer spelarna att åka igenom sargen som på däckreklamen ? klicka på länken och föna håret av "svänget" Tre poäng ikväll !!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.