Friman SR: Brynäs testade ju sina junisar i början ochdet blev succé,men det har ju gått tebaks nu,men varför inte testa nytt blod o få fart på laget... Värt ett försök... Väntar fortfarande på islossning för Blake Sloan!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
ochdet blev succé,men det har ju gått tebaks nu,men
varför inte testa nytt blod o få fart på laget...
Värt ett försök...
Väntar fortfarande på islossning för Blake Sloan!