friskan: Du kan väl på fullaste allvar inte jämföra Klubbmärket med en discopingla som sjunger en hockeylåt.
Så för att bryta den negativa trenden poängskörden så borde man trycka delete på Nannelåten till förmån för Fear of the dark för att gjuta nytt mod i lirarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du kan väl på fullaste allvar inte jämföra Klubbmärket med en discopingla som sjunger en hockeylåt.
Så för att bryta den negativa trenden poängskörden så borde man trycka delete på Nannelåten till förmån för Fear of the dark för att gjuta nytt mod i lirarna.