1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 619522

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
RocknRolf2:

Du kan ju inte skylla på nubben!

Det största misstaget var att man ville betala av mera på arenan istället för att satsa på nyförvärv. Tror inte att det var nubben som beslutade om det.

Däremot trodde han lite för mycket på wennerberg med fler. Detsamma gäller Sloan som är en mycket konstig värvning med tanke på att vi har för få målskyttar i laget.

Men det kanske var den enda vettiga spelaren att värva. Eftersom spelar marknaden är begränsad.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.