1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 619568

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Bragd-Birger:

Nubben borde ha räknat med att tappa Hedström. Det hade varit en bonus om han hade stannat. Nordgren var ju däremot väldigt överaskande. Men ingen av dessa spelare har ännu ej blivit ersatta.

Det allra största misstaget nubben gjorde inför denna säsong var att han inte tänkte kontraktera lagets bästa spelare alla kategorier, nämligen Kent Manderville. Vi får vara tacksamma att Manderville ville komma tillbaka med så kort varsel.

Hade Hedström stannat hade vi inte fått se Manderville, det tycker jag är en liten skandal i sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.