1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 619573

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-11-19
Bragd-Birger:

Nubben har varit bra, men främst har väl värvningsfilosofin varit bra. Att fler kan lyckas med den visar ju t ex. Simons i Mora.
I år han misslyckats med att se situationen i sin helhet, vilket ger minst lika förödande konsekvenser för föreningen som en tränare på nergång.
Nubben måste anpassa sina handlingar till det yttre förhållandena, det är ju självklart. Sedan om de är normala eller inte är sekundärt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.