Skulle tro att han måste göra en minst lika bra ifrån sig i ES som förra sässongen vilket måste betraktas som mycket troligt. Sedan bör han nog ta en plats och göra bra ifrån sig i tre kronors VM-trupp (för han får väl inte följa med till OS). Jag tror att han försvinner till NHL nästa sässong så det är bara att passa på att njuta av en härlig lirare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror att han försvinner till NHL nästa sässong så det är bara att passa på att njuta av en härlig lirare.