1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 622901

Sv: Hur långt måste det gå?
Eftersom det i princip endast är målskyttet som klickar - och har satt sig i spelarnas huvuden - är jag förvånad över att man inte slänger in någon junior istället för, t ex, Wennerberg/Ström. Någon som kommer in och tokkör med en allt-att-vinna-inställning. Som är van att vinna och göra mål från sin egen hockeyvardag.

I övrigt saknar jag nu information. Hemsidan är extremt torftig. Inga krönikor, inga tankar från någon annat än 'Kenta snackar' dagen före match. Varför? Jag har tidigare tagit de ansvariga i försvar, och jag vill inte ha några rullande huvuden nu heller. Jag vill däremot ha en smula input. Och det först och främst från klubbens egen hemsida.

I övrigt: apati.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.