1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 62308

Sv: SSK-TIK
HH:
Helt rätt och det finns dom som har det värre, alltid. Och efter vårat samtal så var vi nog rörande överrens om att det skulle bli en mycket tung match ikväll och att kanske inte den rätta viljan skulle infinna sig för en seger, och man är väl kanske inte helt förvånad över dessa siffror med tanke på detta.

Freddan och de övriga satt väl kvar på bussen i första perioden och en stund in i andra innan dom klev av och hoppade med en sväng i tredje perioden, den får dom ta med sig mot AIK den 13/3 då SHL-Cup startar. Kapanen kom också in efter 5-0 och verkar ha gjort en bra avslutning på matchen iaf.

Mycket ära och viktigt för självförtroendet och en del pengar att spela om som jag fattat det i denna SHL-Cup, så vi får ladda om batterierna och ta revansch på både AIK och SSK i denna turnering och visa dom vart skåpet ska stå innan kvalserien drar igång. LHC har vi ju haft riktigt lätt för så här i slutet på ES:n, två raka mot Albino Lejonen lovar ju gott inför fortsättningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.