1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623291

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
RocknRolf2: Det har du rätt i! tänkte inte på det... men då tänkte väl nubben förmodligen
att det skulle räcka med bätrre yttrar som Gunno o Jonte..men då är vi ju förstås tillbaka till ditt ursprunliga argument att man visste om risken att
de kunde dra till NHL..

Men därför HOPPAS jag också i likhet med dina önskemål att man nu kan
TÄNKA OM..o iallafall börja jaga förvärv..även om det skulle kosta en del
tex. att lösa ut någons kontrakt i förtid..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.