1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 623437

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Tycker det snackas förmycket om att plocka upp Juniorer alldeles som att dom skulle va frälsarna... visst många av dom har gjort poäng i J20 matcherna men det ä'r ju knappast något att stirra sig blinda på. Frälsarna finns redan i laget som bara behöver hitta lite självförtoende igen så kommer poängen i vanlig ordning!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.