1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 624096

Sv: Nyförvärv?
70 Rodrigues:

Borken är den enda vettiga tränaren som VÅGAR bänka spelare som inte tar i, eller visar dålig moral. Tycker att han gör helt rätt.

Varför ska en spelare som tjänar mest i ett lag producera lika lite som en som tjänar sämst, o komma undan med det?

nä, vissa hockey spelare har det för bra. Nu skulle dom få ledigt på helgerna också...

Wikegård ville skicka vissa spelare upp till Kiruna ifjol för att dom skulle få se hur bra dom har det.

Nu kanske Brynäs går ett steg för långt, men dom visar att man inte kan åka omkring och glida på en skridsko i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.