1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 624718

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Äntligen, äntligen, äntligen 3 poäng och åtminstonde 3 mål!! Ruskigt rättvis seger, grym kämpainsats av hela laget som visade en underbar vilja! Krykov och Nilsson tillsammans var kanon idag! Oksa hur bra som hellst i mål. Strålman har en lovande framtid framför sig. Manderville grym match efter match. Idag fanns det riktigt många godbitar!

Nu spinner vi vidare på detta, Hejja Timrå!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.