1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 624766

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Mycket bra spel idag, och några riktigt bra avslut tillråga på allt! Krykovs 3-1 var ju grymt, SÅ ska det se ut!
Manderville, Krykov, Magnus Nilsson och Anton Strålman bäst för dagen. Oksa spelade stabilt och snålade med returerna. Modos mål ett riktigt skitmål.

smolken i 3-1-bägaren var Peter Ström som inte tillför mycket varken offensivt eller defensivt, tycker det ser ut som han helt enkelt inte hänger med i tempot. In med en junior istället!

I Brynäs är det antagligen surare miner idag. Vi får hoppas att vi kan sno Miettinen. Typiskt Boork att skapa rubriker

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.