1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 624962

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Håller med. Crippe får sällan eller kanske till och med aldrig beröm från klackhållet. Kan inte klandra honom. Stundtals är han riktigt jävla bra men tydligen så får han ingen uppskattning för det. Visst måste man få ha sina favoriter. Men att man inte vet bättre än att uppskatta sin "egna produkt" tycker jag är väldigt dåligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.