1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 625150

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
"Att Crippe inte tackar klacken visar på brist på ödmjukhet" Citat från en HS-legend.

Kan det vara så att Crippe visar vad han och många andra TIK-spelare tycker om allt megagnäll som stormar här bland oss supportrar mellan segrarna?

Stöd ger självförtroende. Självförtroende ger det vi supportrar drömmer om. Mål! Segrar! Hårda tacklingar! Helgonförklarat målvaktspel! Brutala backar som bygger en mur runt hela jävla Timrå!

Klagar man ständigt på en person så blir den orolig, försiktig, osäker och absolut ingen som strålar av självförtroende...

Kanske något att tänka på ibland?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.