1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 6258

Sv: Timrå - Färjestad....
Rapportören på plats säger att TIK släppte in 3 raka på fem minuter i slutet på andra, inte bra.
Sen var backarna under all kritik enligt densamma. Lojt, slarvigt och oinspirerat av samtliga backar. Doch är fyra baljor framåt mot FBK bra, det tar vi med oss till nästa match som det brukar heta.
Beställde tre sittplatsbiljetter till årets enda derby (SCA-cupen). Det finns ett fåtal kvar, boka på farmarklubbens kansli (90 spänn, 2 matcher). Staffan A på kansliet blev jätteglad när jag berättade att TIK ledde med 4-3 mot FBK he he he.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.