1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 626891

Sv: GO TIMRÅ GO
ståpäls: Jag mötte spelarbussen J-20 med Norrlandskusten i höjd med rondellen i Övik 20.00 ikväll. De spelade couronne (ursäkta stavningen) längst bak i bussen.

Gött med en trea i Västerbotten. Och så vann Selånger Bandy idag oxå över Karlsborg med 4-3 (samma lag som SSK vann hemma emot med 20-2).

Satt med en studentska från Ume som pratade i mobilen med sitt ex som lirar i Karlsborg.

Ja nu är man ÄNTLIGEN hemma igen. Skönt men vemodigt. Hade det oförskämt bra i lapphelvetet. Bodde kungligt på Stadshotellet mitt i Luleå och festade på Kårhuset igårkväll med Hasse Nordins brorssöner Johan & Emil.

Enda smolken i glädjebägaren är väl att man missade julskyltningen idag.

Reste 13.50 från Luleå och var i Timrå 21.35!

Over and out!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.