Ge halsduken till "Z". Han kommer att bli så glad att han går till Brynäs frivilligt nästa säsong. ;-)) För övrigt tror jag inte ni behöver oroa er för KS, ni kommer tillbaka tillsammans med Gnaget tror jag.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ge halsduken till "Z". Han kommer att bli så glad att han går
till Brynäs frivilligt nästa säsong. ;-))
För övrigt tror jag inte ni behöver oroa er för KS, ni kommer tillbaka
tillsammans med Gnaget tror jag.....